Searching...
Sunday, November 1, 2015
5:11 AM 0

MASYALLAH! Apa yang dilakukan oleh lelaki ini ke atas anak perempuannya betul-betul mengejutkan kami


Pertama sekali, kejadian ini bukan berlaku di Malaysia. Ia berlaku di negara dan tujuan kami kongsikan kisah ini adalah untuk menunjukkan sifat seorang ayah ni yang sangat sweet buat surprise untuk anak perempuannya. Tak semestinya seorang lelaki boleh buat surprise untuk awek sahaja.

Selalunya anak perempuan lah yang paling rapat sekali dengan ayah kan? Iya lah.. dah nama pun perempuan mesti nak minta apa-apa pun dapat. Huhu.. Jom kita layan sikit kisah seorang ayah yang buat kejutan untuk anak perempuannya ini.

Alahaii sweet gila bapaknya ni!



Alahaiii.. sweet gila dapat ayah macam ni. Perhatian kepada lelaki di luar sana! Sila layan orang yang anda sayang sebaik-baiknya. Kalau korang layan tak elok, jangan nak frust menonggeng bila diorang dah takde.. Huhu

Sumber: Ohbulan

0 comments:

Post a Comment